جستجو

ثبت موسسه آموزشی

آخرین مقالات

موسسات آموزشی تعریف خاصی دارد . به موسساتی که اقدام به برگزاری کلاس در زمینه هایی از قبیل : 1- آموزشهای مهارتی و فنی حرفه ای 2- آموزشهای مرتبط با تقویتی و کنکور 3- آموزش زبان های خارجی 4- آموزشهای علوم کامپیوتر  و نرم افزارها و سایر ….

ثبت موسسه آموزشی

برای ثبت یک موسسه آموزشی مهارتی و فنی حرفه ای باید ابتدا مجوز مرتبط از سازمان فنی حرفه ای اخذ گردد سپس اقدام به ثبت نمود یعنی ابتدا عقد قرارداد با مجموعه بزرگ رویال ثبت صورت میپیذیرد  سپس در سامانه ثبت شرکتها ثبت نام میگردد سپس اساسنامه و اظهارنامه و اوراق ثبتی به تایید اداره فنی حرفه ای میرسد . پس از آن و ارائه مجوز مرتبط و تاییدیه موسسه آموزشی فنی و حرفه ای ثبت میگردد .
برای ثبت موسسه مرتبط با تقویتی و کنکور باید  ابتدا مجوز مرتبط از آموزش و پرورش اخذ گردد سپس اقدام به ثبت نمود یعنی ابتدا عقد قرارداد با مجموعه بزرگ رویال ثبت صورت میپیذیرد  سپس در سامانه ثبت شرکتها ثبت نام میگردد سپس اساسنامه و اظهارنامه و اوراق ثبتی به تایید اداره آموزش و پرورش میرسد . پس از آن و ارائه مجوز مرتبط و تاییدیه موسسه آموزشی تقویتی و کنکور ثبت میگردد . اما این موسسات شرایط خاصی باید داشته باشند از جمله اینکه اگر پسرانه باشند موسسات آموزشی دخترانه نزدیک به آن نباشند و بالعکس . این موسسات نمیتوانند به صورت مختلط فعالیت نمایند . 
برای ثبت موسسه زبانهای خارجی
برای این گونه موسسات نیز وضع مانند موسسات تقویتی و کنکور است . یعنی اولا بازدید از محل باید صورت پذیرد و شرایط محیطی آن بررسی شود . ثانیا در فاصله از آن نباید موسسات دخترانه یا پسرانه وجود داشته باشد .ضمنا این گونه موسسات باید از سازمان فنی حرفه ای مجوز دریافت نمایند یعنی باید عقد قرارداد با مجموعه بزرگ رویال ثبت صورت گیرد و سپس اساسنامه و شرکتنامه تنطیم گردد و به تایید ارگان مرتبط برسد سپس مجوز مرتبط ارائه و موسسه آموزشی ثبت میگردد .
برای موسسات نرام افزاری نیز وضع به همین منوال است .
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان مجرب مجموعه رویال ثبت تماس حاصل فرمایید .
مدارک مورد نیاز برای ثبت موسسه آموزشی :
1- کپی شناسنامه و کارت ملی همه اعضا
2- اصل مجوز
3- 2 نسخه اساسنامه
4- 2 سخه اظهارنامه ثبت موسسه
5- 2 نسخه شرکتنامه
6- 2 نسخه صورتجلسات مجمع عمومی
7- مدیر عامل نباید شغل دولتی داشته باشد یا در شرکت دیگری مدیر عامل باشد . کلیه سهامدارن باید اقرار کنند که سو پیشینه کیفری ندارند .
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید.

× پشتیبانی آنلاین