جستجو

ثبت شرکت در قشم

آخرین مقالات
ثبت شرکت در قشم - رویال ثبت

این منطقه از سال 1380 بعنوان یکی از مناطق آزاد در نظر گرفته شد . این منطقه از لحاظ تجاری بسیار حاثز اهمیت میباشد . چون در شرایط تحریمی میتواند بدون در نظر گرفتن مراحل قانونی و تشریفات زیاد واردات و صادرات انجام گیرد . ثبت شرکت در قشم آسان میباشد  و محدودیت برای انتقال ارز به سایر کشورها وجود ندارد .

ثبت شرکت در قشم

جزیره قشم واقع در استان هرمزگان که بزرگترین جزیره ایران و در تنگه هرمز واقع شده است . این جزیره موقعیت استراتژیک خاصی در میان جزایر خلیج فارس دارد همچنین در تنگه هرمز واقع شد است . از لحاظ توریستی سالانه حدود 1 میلیون گردشگر به این جزیره جذب میشوند . از جذابیتهای توریستی این جزیره دلفینها ، لاک پشتهایی هستند که در دریای این جزیره در فصول خاصی قابل رویت میباشند . دره ها و غارهایی که در دنیا بی نظیر بوده و جذابیتهای زیادی برای گردشگران دارد  .
این جزیره در زمان ساسانی به نام ابرکاوان به معنای از تبار کاوان نامیده میشد . این جزیره نزدیک به بندرعباس و قسمتی از شهرستان بندر لنگه میباشد جزایر هرمز ، لنگه ، لارک ، هنگام و تنب بزرگ و کوچک از جزایر نزدیک این شهرستان میباشد .مساحت این جزیره 1500 متر مربع میباشد . جمعیت این جزیره حدود 150000 نفر میباشد . و دارای بنادر متعدد و متنوعی میباشد .  بنادر هنگام ، مسن ، درگهان ،فجر ، شرکت نفت ، سلخ ،سوزا و شهید ذاکری از بنادر مهم این جزیره میباشد . آب و هوای این جزیره گرم و مرطوب میباشد . پوشش گیاهی این جزیره شامل درختان کهور ، کرت ،کنار میباشد .سالانه بیش از یک میلیون گردشگر ایرانی و خارجی به این جزیره جذب میشوند . از منابع اصلی درآمد این جزیره توریست میباشد . اما صیادی نیز ممر اصلی درامد بسیاری از ساکنان منطقه است .  این جزیره دارای پاساژهای متنوع و مغازه ها و بازارهای متنوعی است . دامداری نیز از دیگر مشاغل موجود در این منطقه است .در این جزیره معادنی از قبیل خاک سرخ ،گاز ، سنگ آهن، سنگ لاشه ،نمک و گاز میباشد .
این منطقه از سال 1380 بعنوان یکی از مناطق آزاد در نظر گرفته شد . این منطقه از لحاظ تجاری بسیار حاثز اهمیت میباشد . چون در شرایط تحریمی میتواند بدون در نظر گرفتن مراحل قانونی و تشریفات زیاد واردات و صادرات انجام گیرد . شرکتهای مسئولیت محدود و سهامی خاص قابل ثبت در این جزیره و منطقه آزاد میباشد . این منطقه دارای معافیت گمرکی میباشد . افراد خارجی میتوانند بدون اخذ ویزا به منطقه عبور و مرور کنند . شرکتهای خارجی زیادی اقدام به سرمایه گذاری در این جزیره کرده اند . از منظری دیگر این جزیره دارای 20 سال معافیت مالیاتی بوده و از منظری داد و ستد در قشم راحتتر از سایر مناطق میباشد . کل سهام شرکتها میتوانند متعلق به اشخاص خارجی باشد .نرخ انرژی در این منطقه ارزان میباشد .تشریفات قانونی برای ترانزیت کالا و واردات و صادرات بسیار  ساده میباشد . صادرات کالا بدون عوارض گمرکی میباشد .ثبت شرکت در قشم آسان میباشد  و محدودیت برای انتقال ارز به سایر کشورها وجود ندارد . و شرکتها میتوانند اصل و سود حاصل از سرمایه گذاری خود را به راحتی انتقال دهند . 

مدارک لازم برای ثبت شرکت در قشم 

  1. دو نسخه اظهارنامه ثبت شرکت
  2.  دو نسخه اساسنامه ثبت شرکت
  3. دو نسخه شرکتنامه ثبت شرکت
  4. دو نسخه صورتجلسات هیات موسس و بازرسین و مجمع عمومی شرکت
  5.  رونوشت برابر اصل مدارک کارت ملی و شناسنامه کلیه شرکا و بازرسین
  6. کلیه اوراق باید به تایید شرکا و بازرسین برسد
  7. برای ثبت شرکت سهامی خاص باید 35 در صد سرمایه بلوکه شود و سپس پس از ثبت شرکت که معمولا 20 روز زمان میبرد قابل برداشت میباشد .
  8.  ادرس شرکت باید واقعی باشد به همراه کد پستی قابل استعلام
  9.  برای شرکتهای سهامی خاص معرفی حداقل 3 نفر شریک به هراه دو نفر بازرس اصلی و علی البدل الزامی میباشد . ولی برای شرکتهای مسئولیت محدو معرفی حداقل 2 نفر الزامیست و نیازی به مسدود کردن 35 در صد سرمایه نیست . پس از ثبت شرکت دریافت یک مجوز فعالیت از سازمان منطقه آزاد قشم الزامیست .

مراحل ثبت شرکت در قشم 

  1. ابتدا با شرکت رویال وارد قرارداد میشوید . سپس فرم مربوط به ثبت شرکت را تکمیل مینمایید و اطلاعات زیر را تکمیل نمایید .
  2. موضوع فعالیت شرکت که شامل زمینه فعالیت شرکت به طور کامل مشخص میشود .
  3.  آدرس شرکت که باید دقیق باشد و کد پستی شکت مشخص شود .ملک مشخص شده باید دارای اجاره نامه رسمی یا سند ملکی تک برگ باشد.
  4.  شرکا و سهامدارن و بازرسین و در صد سهم هریک باید مشخص شوند لازم بذکر است به بازرسین حتما نباید سهمی تعلق گیرد
  5. سپس حق امضا تعیین میشود
  6.  برای نام شرکت اسامی سه سیلابی مشخص میگردد . این اسامی شامل سه قسمت اسم خاص میباشد
  7.  پس از تعیین این موارد اساسنامه ، اظهارنامه ثبتی ،شرکتنامه ، تقاضانامه  شرکتی توسط کارشناسان ثبتی در سایت ثبت شرکتها تنظیم میگردد . پس از تنظیم اداره ثبت شرکتها آنرا تعیین نام مینماید و نام شرکت تعیین میگردد
  8.  اوراق ثبتی و صورتجلسات امضا میشوند
  9.  به همراه سو پیشنه کلیه اوراق پست شده
  10. سپس توسط اداره ثبت شرکتها ثبت انجام میگیرد
  11. سپس اقدام به اخذ مجوز از سامزان مناطق آزاد قشم میگردد .
  12. سپس باید اقدام به اخذ کد اقتصادی از سازمان امور مالیاتی گردد
پس از آن میتوانید اقدام به اخذ کارت بازرگانی نمایید . مانند کلیه مناطق آزاد هم میتوانید برای خود منطقه آزاد کارت بازرگانی بگیرید هم برای سرزمین اصلی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید.

× پشتیبانی آنلاین