جستجو

ثبت برند و لوگو

ثبت برند و لوگو - رویال ثبت

مطالبی که در ادامه خواهید خواند...
فهرست مطالب
ثبت برند و لوگو یکی از اولین قدم ها برای ثبت شرکت است. شما با در نظر داشتن این کار و انجام استعلامات لازم می توانید برندتان را ثبت کرده و تجارت منحصر به فرد خود را شروع کنید. از آنجایی که برداشتن اولین قدم ها، سخت ترین و مهم ترین مورد است، در متن حاضر این مسئله را با هم بررسی می کنیم که نحوه ثبت برند و لوگو چگونه است و تا چه میزان هزینه لازم دارد.

استعلام ثبت برند و لوگو

ثبت برند و لوگو، به شما کمک می کند تا با هویت سازی قانونی برای تجارت خود، دست سودجویان را کوتاه کنید. همچنین می توانید ایده های خود را تحت همین نام و علامت تجاری گسترش داده و جایگاه مناسب را در بازار کار و میان رقبا پیدا کنید. برای دست یابی به این اهداف مهم است که برند و لوگوی شما در زمان ثبت، منحصر به فرد و متفاوت باشد. استعلام ثبت برند و لوگو راه حل این مسئله است.

شما با استفاده از سامانه مالکیت معنوی صنعتی می توانید برای استعلام برند خود اقدام کرده و بدانید که آیا نام و طرح انتخابی شما در زمان ثبت برند و لوگو موردی تکراری است و یا یگانگی خود را دارد. برای انجام این کار کافی است وارد سامانه مالکیت معنوی صنعتی شده و جستجوی علائم تجاری را انتخاب کنید.

پس از پر کردن فیلدهای لازم، در می یابید که آیا برند و لوگوی انتخابی شما نمونه مشابهی دارد یا خیر. البته لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که استعلام ثبت برند و لوگو دلیل بر تأیید پرونده و ثبت برند شما نیست. این کار صرفا برای این است که بدانید برند و لوگوی انتخابی شما، منحصر به فرد است یا خیر. پس از آن می توانید برای ثبت برند و لوگو خود اقدام کنید.

موقعیت مکانی شرکت رویال ثبت

رویال ثبت

ثبت برند و لوگو

در نتیجه می توانید در هر زمان و در هر مکانی که هستید، با استفاده از مشاوره ها ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، با کارشناسان صحبت کرده و موانع سر راه تجارت خود را کنار بزنید.

ثبت برند و لوگو شخصی

فرض را بر این بگذاریم که شما مرحله استعلام ثبت برند و لوگو را پشت سر گذاشته و هیچ گونه تشابهی با دیگر افراد فعال در بازار ندارید. اینک زمان ثبت برند شما فرا رسیده است. برای این کار در ابتدای امر باید مدارک لازم را تهیه کنید. مدارک لازم برای ثبت برند و لوگو به این شرح هستند:
  • مدارک شناسایی متقاضی (شناسنامه و کارت ملی)
  • مدارک شناسایی شرکت (اساسنامه، شرکت نامه، روزنامه آخرین تغییرات، و غیره)
  • در صورتی که از حروف و اعداد لاتین در لوگوی خود استفاده کرده اید باید کپی برابر اصل کارت بازرگانی را نیز ارائه دهید
  • 10 تصویر نمونه از لوگو با ابعاد 6 در 6 سانت
پس از تهیه این مدارک، در سامانه مالکیت معنوی ثبت نام کنید. پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور به سربرگ «ثبت اظهارنامه برند» رفته و مدارک خواسته شده را طبق لیست بارگذاری کنید. در این مرحله شما در حال تکمیل اظهارنامه ثبت برند و لوگو هستید. در نتیجه باید با تمامی دقت این کار را انجام داده و اطلاعات را بدون مغایرت و یا نقص وارد نمایید. پس از تکمیل اظهارنامه، آن را تأیید کرده و برای اداره مالکیت ارسال کنید. پرونده ها در این سازمان به نوبت بررسی شده و توسط سه کارشناس مطابقت داده می شوند. در صورتی که تمامی قوانین مورد نظر را برای انتخاب نام طراحی لوگو در نظر داشته باشید، پرونده تأیید شده و مابقی مراحل ثبت برند و لوگو را طی می کنید. در انتهای کار، با تأیید برند شما توسط این اداره، درخواست ثبت برند به روزنامه رسمی کثیرالانتشار ارسال می شود. چاپ آگهی ثبت برند و لوگو به معنای تمام شدن این مراحل و شروع کار شما تحت نام انتخابی است.

مشاوره

جهت مشاوره با کارشناسان ما می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن همراه:  ۰۹۱۲۰۲۰۸۸۰۳ – ۰۹۱۲۰۲۱۷۸۸۵ – ۰۹۱۲۰۲۰۸۸۰۴

شماره تماس:  ۰۲۱۷۹۶۲۴- ۰۲۱۲۲۸۹۰۱۲۰

هزینه ثبت برند و لوگو

ثبت برند و لوگو هزینه های مختلفی را در بر دارد. در واقع شما در طول این مسیر تنها زمان استعلام نام تجاری هزینه ای را پرداخت نخواهید کرد. در مابقی مراحل مانند تنظیم اظهارنامه، حق الثبت برند، هزینه چاپ روزنامه و غیره را باید پرداخت کنید. تمامی این تعرفه ها به صورت قانونی در نظر گرفته شده اند و برای تمام افراد یکسان هستند. در ادامه برخی از مهم ترین هزینه های ثبت برند و لوگو را بررسی می کنیم.

هزینه و تعرفه ثبت برند و لوگو شامل چه مواردی می‌شود؟

ثبت برند و لوگو را در کنار هزینه های مربوطه جستجو کنید تا بدانید ه از ابتدای کار باید تا چه میزان بودجه برای این کار کنار بگذارید. برخی از این هزینه ها در زمان ثبت برند یا لوگو و مابقی موارد مربوطه، عبارت‌اند از:
  • هزینه تنظیم اظهارنامه برای یک طبقه برند
  • هزینه اضافه کردن طبقات به لیست برند
  • هزینه ثبت لوگو برای یک طبقه
  • هزینه ثبت لوگو برای طبقات اضافه شده
  • هزینه تمدید پس از 10 سال
  • جریمه های مربوط به تأخیر در تمدید برند و لوگو
  • هزینه های مربوط به اجازه بهره برداری از برند، فسخ یا خاتمه کار (که برای یک طبقه یا اضافه کردن طبقات جدید متفاوت است)
  • هزینه تغییر در برند یا لوگو بعد از ثبت
  • هزینه های مربوط به رسیدگی اعتراضات متقاضی
  • هزینه چاپ آگهی روزنامه رسمی برای ثبت برند و لوگو
  • هزینه صدور المثنی برای لوگو
  • هزینه انواع انتقال قهری لوگو و برند به دیگر
  • هزینه سند خام لوگو
  • و غیره.

بهترین راه برای دریافت اطلاع دقیق از هزینه ثبت برند چیست؟

ثبت برند و لوگو ا ز جمله فعالیت هایی است که به طور معمول برون سپاری می شوند. در اصل بهترین راه برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد چگونگی ثبت برند و هزینه های مربوط به آن، همکاری با شرکت های متخصصی است که سال ها تجربه کافی در زمینه ثبت شرکت و فعالیت ها محوری آن را دارند. شما می توانید با اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان رویال ثبت، بهترین نتیجه را در زمان ثبت برند و لوگو بررسی هزینه ها داشته باشید. کارشناسان رویال ثبت با داشتن بیش از 17 سال سابقه کار و مشارکت در پرونده های مختلف، تجربیات لازم را برای کمک رسانی به شما در پیشبرد اهدافتان دارند. در نتیجه می توانید در هر زمان و در هر مکانی که هستید، با استفاده از مشاوره ها 24 ساعته در 7 روز هفته، با کارشناسان صحبت کرده و موانع سر راه تجارت خود را کنار بزنید.

مشاوره

جهت مشاوره با کارشناسان ما می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن همراه:  ۰۹۱۲۰۲۰۸۸۰۳ – ۰۹۱۲۰۲۱۷۸۸۵ – ۰۹۱۲۰۲۰۸۸۰۴

شماره تماس:  ۰۲۱۷۹۶۲۴- ۰۲۱۲۲۸۹۰۱۲۰

سوالات متداول

ثبت برند و لوگو، به شما کمک می کند تا با هویت سازی قانونی برای تجارت خود، دست سودجویان را کوتاه کنید. همچنین می توانید ایده های خود را تحت همین نام و علامت تجاری گسترش داده و جایگاه مناسب را در بازار کار و میان رقبا پیدا کنید. برای دست یابی به این اهداف مهم است که برند و لوگوی شما در زمان ثبت، منحصر به فرد و متفاوت باشد. استعلام ثبت برند و لوگو راه حل این مسئله است.
ثبت برند و لوگو هزینه های مختلفی را در بر دارد. در واقع شما در طول این مسیر تنها زمان استعلام نام تجاری هزینه ای را پرداخت نخواهید کرد. در مابقی مراحل مانند تنظیم اظهارنامه، حق الثبت برند، هزینه چاپ روزنامه و غیره را باید پرداخت کنید.
ثبت برند و لوگو ا ز جمله فعالیت هایی است که به طور معمول برون سپاری می شوند. در اصل بهترین راه برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد چگونگی ثبت برند و هزینه های مربوط به آن، همکاری با شرکت های متخصصی است که سال ها تجربه کافی در زمینه ثبت شرکت و فعالیت ها محوری آن را دارند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید.

× پشتیبانی آنلاین