جستجو

تمدید علامت تجاری

آخرین مقالات

تمدید برند چیست ؟ همانطور که میدانید برند تجاری دارای زمان میباشد . یعنی از زمان ثبت برند این برند تا 10 سال به نام مالک برند میباشد . پس از 10 سال شش ماه به شخص فرصت داده میشود که این برد مجددا تمدید شود . زمان داشتن برند از یک لحاظ خوب است . چون بسیاری از برنده و نشانهای تجاری ثبت میشوند اما بعدها بدلایلی مورد استفاده قرار نمیگیرند و بلا استفاده می مانند .

تمدید علامت تجاری

تمدید برند چیست ؟ همانطور که میدانید برند تجاری دارای زمان میباشد . یعنی از زمان ثبت برند این برند تا 10 سال به نام مالک برند میباشد . پس از 10 سال شش ماه به شخص فرصت داده میشود که این برد مجددا تمدید شود . زمان داشتن برند از یک لحاظ خوب است . چون بسیاری از برنده و نشانهای تجاری ثبت میشوند اما بعدها بدلایلی مورد استفاده قرار نمیگیرند . و بلا استفاده می مانند . این حق تقدم برای سایرین ایجاد میگردد که بتوانند از آن برند پس از گذشت 10 سال استفاده نمایند . اما در صورتیکه مالک برند بنا به دلایلی فراموش نماید که برند را تمدید نماید و از مهلت 6 ماهه آن هم بگذرد ممکن است فردی که مترصد ثبت این برند بوده از فراموشکاری مالک قبلی سو استفاده نماید و برند تجاری را ثبت نماید . در نتیجه از این پس مالک جدید بعنوان مالک اصلی برند محسوب میشود . حتما باید دقت شود که به موقع نسبت به تمدید علامت تجاری اقدام شود . در صورت فراموشکاری هیچ راهی برای بازگشت مجدد آن برند وجود نخواهد داشت .
نحوه تمدید برند
ابتدا باید عقد قرارداد با مجموعه بزرگ رویال ثبت صورت گیرد . سپس تصدیق نامه 10 ساله به همراه مدارک شناسایی مالک بانضمام جواز تمدید شده در اختیار مجموعه رویال قرار میگیرد . سپس به وکیل مجموعه وکالت کاری جهت تمدید برند داده میشود . بهتر است دو نوبت روزنامه رسمی های علامت تجاری نیز ضمیمه شود بخصوص برای برندهای قدیمی ک پیش از سال 1370 ثبت شده اند . در نهایت کارشناس مسئول پرونده در مجموعه نسبت به ثبت سیستمی برند در پورتال اداره ثبت علائم تجاری و مالکیت صنعتی اقدام می نماید .
پس از پیگیری پرونده نسبت به تمدید برند تجاری اقدام میگردد و محددا این برند برای 10 دیگر نیز به نام مالک ثبت میگردد .

مدارک مورد نیاز برای تمدید برند تجاری
1- تصدیق نامه 10 ساله که از تاریخ آن بیش از 5 ماه نگذشته باشد.
2- کپی شناسنامه کارت ملی مالک و در صورت حقوقی بودن برند تجاری روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات الزامی میباشد
3- گواهی امضا در دفترخانه اسناد رسمی
4- امضا وکالتنامه  وکیل مجموعه رویال ثبت
تمدید برندهای تجاری بسیار اهمیت دارد . هر گونه سو استفاده  از برند تجاری میتواند در صورت عدم تمدید صورت پذیرد .
زمان تمدید برند تجاری
حدود 60 روز زمان میبرد تا برند تجاری شما تمدید گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید.

× پشتیبانی آنلاین